viernes, 2 de enero de 2009

AL MEU POBLE





Hola a tots i a totes!

Tot i que se que el blog no està pensat per a escriure poemes, m'agradaria començar amb un poema que li dedique al meu poble, aprofitant aquest per a presentar-me.


AL MEU POBLE, BENIARRÉS.
Rodejat per altes muntanyes,
i banyat per un riu clar,
es troba el meu poble
al que li ho vaig a dedicar.

Un poble bonic i tranquil,
on regna la germanor,
pel carrer pau i silenci
tant si fa fred o calor.

Poc em resta per dir
del poble que tant estime,
si algú vol saber-ne més
a Beniarrés que s'arrime.

2 comentarios:

Beniarres al dia dijo...

Evelyn, m'ha a gradat molt aquesta poesia.

Benvinguda al mon blogaire

Ànim i endavant

Carles Tomàs dijo...

Està bé que els que som de Beniarrés, li dediquem alguna coseta de tant en tant. Si no ho fem nosaltres, qui ho farà?
Seguiré el que vages escrivint
Una salutació